تازه ها

تازه ها

كليك=دانلود=جديدترينها

متن آهنگ " الهی من بمیرم " از مهدی مقدم



الهی الهی الهی من بمیرم تو نمیری
بمیرم بمیرم بمیرم و نبینم که تو میری
الهی الهی بمیرم و نبینم که تو میری
الهی من بمیرم تو نمیری
می میرم اگه دستامو نگیری
نمی خواستم که تو پاسوز من شی
بگو از پیش من جایی نمیری

یه چن وقته تو غصه گیر کردم
ببخشید که تورم دلگیر کردم
نمی خواستم که تو پاسوز من شی
نمی خوام مثه حال و روز من شی
نمی خوام از غمم ... بگیری
الهی من بمیرم تو نمیری

الهی من بمیرم تو نمیری
می میرم اگه دستامو نگیری
نمی خواستم که تو پاسوز من شی
بگو از پیش من جایی نمیری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Armin ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

اميدوارم بهت خوش بگذره


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3nter.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM